Ei voimassa - Kohde on myyty tai jostain muusta syystä epäaktiivisessa tilassa.

Suzuki DF90ATL

22 elokuu 11:37. Näytöt: 717. Uusimaa. Yritysilmoitus
Laajenna kuvat
Tyyppi: Moottorit Vuosimalli: 2010

11 890 EUR

Kuvaus

Moottori: Nelitahtinen DOCH, 4 sylinteriä, 16 venttiiliä, Sylinteritilavuus:, 1502 cm³, Rikipituus: TL 510 mm, TX 637 mm, Sylinterimitat: 84 x 88 mm, Suurin antoteho: 66,2 kW, Kierroslukualue täydella kaasulla:5700-6300 r/min, Sytytysjärjestelmä: Vaiheistettu elektroninen monipistepolttoainesuihkutus, Latausteho:12V-27A, Käynnistys:Sähköinen, Polttoaine: Lyijytön bensiini, Öljypohjan tilavuus: 4,0 litraa, Vaihteisto: Eteen-Vapaa-Pakki, Vältyssuhde: 2,59:1, Trimmi: Sähköinen trimmi ja kallistus, Paino: TL 155 kg, TX 158 kg

Suzukin uusi 4T-perämoottoreiden sukupolvi muuttaa tehoon, keveyteen ja kulutukseen liittyvät käsitykset kertaheitolla. Tuliterät DF70, DF80 ja DF90 sisältävät monia innovatiivisia parannuksia, joiden edelläkävijä Suzuki on ollut viimeisen kymmenen vuoden ajan.

Uuden, parannellun DF90-mallin hienouksiin lukeutuu mm. digitaalinen, jaksottainen ruiskutusjärjestelmä, lopullinen välityssuhde 2,59:1 sekä automaattisesti säätyvä voimansiirto nokka-akselille, joka ei vaadi huoltoa.

Modernissa 4T-moottorissa on vaikuttava voimansiirtoakselijärjestelmä, joka yhdessä uudenaikaisen moottorilohkon kanssa tekee perämoottoreiden uudesta sukupolvesta ? ja erityisesti DF90-mallista ? luokkaa pienemmän ja kevyemmän.

Kompakti muotoilu tästä perämoottori-ihmeestä ihanteellisen ratkaisun lukuisiin erilaisiin veneisiin ja tarpeisiin.

Omaa luokkaansa vesillä

Uuden sukupolven Suzukit yllättävät tehokkuudellaan, taloudellisuudellaan ja käyttömukavuudellaan. Tässä muutama syy miksi:


?Uusi moottorilohko, pienempi koko, kaksi sylinterikannen yläpuolelle asennettua nokka-akselia (DOHC) ja neljä venttiiliä sylinteriä kohden.
?Koon ja painon vähentyminen uudelleen suunniteltujen osien ansiosta.
?Moottorin koon huomattava pienennys voimansiirtoakselijärjestelmällä ? painopiste on siirtynyt eteenpäin ja paino jakautuu paremmin peräpeiliin.
?Uusi öljypumppu, joka varmistaa paremman mekaanisen tehokkuuden ja vähentää moottorin sisäistä kitkaa.
?Innovatiivinen "Lean Burn Control System"-hallintajärjestelmä, joka on suunniteltu toimimaan laihemmalla ilma?polttoaine-suhteella ja mukauttamaan polttoainekulutuksen aina vallitsevien olosuhteiden mukaan.
?Jaksottainen digitaalinen Multipoint-ruiskutusjärjestelmä, joka parantaa polttoainetaloudellisuutta ja pitää päästöarvot alhaalla.
?Eteen siirretty vetoakseli ja kaksivaiheinen alennusvaihdejärjestelmä pienentävät niin ikään moottorin kokoa sekä painoa. Moottoreissa on suuri välityssuhde, joka mahdollistaa halkaisijaltaan ja nousultaan suurempien potkurien käytön.
?Järjestelmään asennetun anturin avulla toimiva vaihteistonhallintajärjestelmä, joka parantaa suorituskykyä sekä vaihtamisen tarkkuutta ja nopeutta.
?Easy Start -järjestelmä ? riittää kun virta-avainta käyttää start-asennossa.
?Uusi kippi-rajoitusjärjestelmä.
?Kaksi veden tuloaukkoa moottorin huuhtelua varten.
?Kaikissa moottoriosissa on erityinen, korroosiota estävä pintakäsittely.
?Alhaiset päästötasot, jotka täyttävät Euro 1 -standardin vaatimukset (EU-direktiivi 2003/44/EY).

Tämän kehittyneen teknologian ansiosta Suzuki DF90 on valittu avustavien veneiden moottoriksi Lontoon vuoden 2012 olympialaisten ja paralympialaisten ragattaan.

Perustiedot

Tila: Uusi
Moottorityyppi: Perämoottori
Moottorin vuosimalli: 2010
Polttoaine: Bensiini
Jäähdytysjärjestelmä: Merivesijäähdytys

Katsastus

Venetesti