OSTA • MYY • VAIHDA • VENEET • MOOTTORIT • VARUSTEET
Venepörssi

Erikoisluokka A RM 39 One Off

24.05.2023 17:16, Varsinais-Suomi , Salo

Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-1
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-2
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-3
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-4
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-5
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-6
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-7
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-8
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-9
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-10
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-11
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-12
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-13
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-14
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-15
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-1
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-2
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-3
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-4
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-5
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-6
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-7
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-8
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-9
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-10
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-11
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-12
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-13
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-14
Erikoisluokka A RM 39 One Off-kuva-15
  • Vuosimalli: 1989
  • Tyyppi: Purjevene

RM 39:n runko laminoitiin Ranmarinan telakalla josta se on ostettu vuonna 1989. Alkuvaiheiden jälkeen työt keskeytyivät vuonna1991 6 vuoden mittaisen ulkomaan komennuksen johdosta. Paluun jälkeen vene siirrettiin lämpöiseen halliin ja rakentamista jatkettiin läpi vuoden. Ensimmäisenä toimenpiteenä oli kannen sovittaminen paikalleen. Tämän jälkeen paikoilleen asennetut mahonkiset laipiot laminoitiin kiinni kattoon, jonka jälkeen päästiin rakentamaan komero- ja sänkytiloja. Kaikki ovi - ja listamateriaali on ruusupuuta, joka valmistettiin Thaimaassa piirustusten mukaan. Kansi- ja istumalaatikon teak -rimoitus tuli myös Thaimaasta samassa kontissa edellisten kanssa. Patjoihin ja selkänojiin käytetty verhoilukangas on Turussa rakennetun loistoristeilijän Sweeteistä ylijäänyttä kangasta. Kaikki veneen tarpeelliset helat ja reivirullat sekä vinssit ovat Harkenin tuotteita. Veneen keulaan tehtiin pitkä keulapulpetti kahta rullagenoaa varten ja jossa on lisäksi ankkuripeli sähkövinsseineen. Veneen perässä on Anchormaticin vinssi, joka toimii yhdessä uimatasoon kiinnitetyn ankkuripelin kanssa. Koska haaveena oli ollut lähteä veneellä lämpöisille vesille, niin veneeseen rakennettiin 'sunroof', joka jatkuu aina taavetteihin saakka. Katoksen päälle on asennettu kaksi aurinkopaneelia. Etelän merille lähtö jäi aikoinaan toteuttamatta ja nyt ikääntymisen johdosta omistajat ovat päättäneet luopua veneestä. Etelän merille lähtöä varten veneeseen on asennettu myös diesel -käyttöinen (20+) hevosvoimainen moottori, joka toimii 6 kw:n generaattorina tuottamassa 220 / 12 V virtaa. Veneen rakennusvaiheista on koottu kuvakirja.

Perustiedot

Moottorin merkki ja malli Yanmar
Moottorin teho 77 hv
Moottorin vuosimalli 1989

Varusteet

Akkulaturi
Apujolla
Ankkuri
Ankkurivinssi
Astianpesukone
Aurinkopaneeli
Autopilotti
GPS
Hakuvalo
Hydrauliohjaus
Ilmastointilaite
Jääkaappi
Kaasuvaroitin
Karttaplotteri
Kaikuluotain
Kemiallinen
Keulapotkuri
Kompassi
Kuomu
Liesi-diesel
Liesi-kaasu
Liesi-valopetroli
Liesiuuni
Loki
Lämminvesijärjestelmä
Lämmitin
Käsisammutin
Maasähköjärjestelmä
Mikroaaltouuni
Moottoritrimmi
Pakastin
Pelastuslautta
Pesukone
Pilssipumppu
Septitankki
Stereot
Suihku
Taavetit
Targakaari
Trimmilevyt
Tutka
TV
Uimaportaat
Uimataso
VHF
Wc
Ilmoitukset